5 Ekim 2008 Pazar

Eriyik

Duygularımı, düşüncelerimi veya yaşadıklarımı bir şekilde buraya yazabiliyorum, rahatlıyorum, hem de tarihleriyle unuttuğum olayları ileride hatırlamak kolay olacak. Ancak bazı olaylar vardır ki, yazmasan da unutamazsın. Pazartesi günüydü, ayın 29'u. Tahmin ettiğimden daha uzun bir Pazartesi geldi bana, belki de ilk defa bir Pazartesi günü, Pazartesi günü sendromu yaşamadım. Erken kalktım, keyifliydim. Doktordan güzel haberler aldık, daha da keyiflendik. Günümüzü tam verimle geçirdik, eridik...Çeşme'ye ailemin yanına gittim, bayram diye. Uzun uzun düşünmek için güzel bir ortamdı; sakin, sessiz Çeşme. 4 gün boyunca dinlendim, düşündüm, hayal kurdum, tekrar düşündüm ama suratımda hep bir gülümseme vardı, müthişti...

1 yorum:

meloğ the deli goril dedi ki...

o koltuk seni çok özlemiş..