6 Eylül 2008 Cumartesi

Mutsuzlukların En Büyüğü Yalnızlık

Sıcak bir haftasonu daha...İzmir boş, ev boş, bunalıma ramak kala. Ailem yazlıkta, arkadaşlarımından bir kısmı Foça'ya mangala gitti, diğer bir kısmı zaten İzmir'de değil, salak Ervin desen zaten İstanbul'da (bok varmış gibi), Prenses desen zor günler geçiriyo, mesaj bile atcak keyfi yok, üstüne üstlük 2 gün sonrasına yetiştirmem gereken tez düzeltmeleri var. Bu tez zaten enerjimi soğurdu, olamadık mezun a.k. Düzlüğe çıkmak istiyorum artık, yok mu sesimi duyan? Yok tabi, kendi kendimize yazıyoruz, okuyan da benim, akıllılık ettim de bugün turşu aldım, dur gidem de onu yiyem, ama tek yiyem, gizli yiyem...

1 yorum:

Blackmore dedi ki...

Okuyoruz moruk, trip yapma posta koyma kendi kendine erginler gibi. Hatta sana cevabım gelecek çok kısa zamanda. Ben kısaca BM