22 Şubat 2009 Pazar

Buff

Ne midir Buff? Aslında ne değildir demek lazım. Uzun zamandır internette görüyordum, hatta aralık ayında İstanbul'a Adrenalin'e uğradığımda yakından incelemiştim. Bir bandana kıvamında kumaş parçası için pahalı gelmişti, dur dedim bakarsın ilerde ucuzlar, daha üstün teknolojilisi çıkar(babama selam ederim; bilim&teknik okuyup, yeni teknoloji çıkacakmış diye diye adam gibi bilgisayar alamadım yıllarca). Neyse bizim yobaz Cem'e de bahsettim bundan, onun da haberi varmış, yakından takip ettiği bir sitede ucuza satışa sunulmuş. Hemen tel çakdı, heyecanlıydı, o da benim kadar. Cem bir tane, ben de 2 tane patlattım (Çünkü Cem'in sevgilisi yok bir de Cem fakir ama bir o kadar da fucker). Tam benlik, orjinal bişi. Dikişsiz, içi boş kolsuz tshirt gibi, mikro fiber kumaşdan yapılmış. 50-60 farklı modeli var. Resmen benim elim, ayağım oldu. Atkı gibi ağızda, yüzde kaşıntı yapmıyor, taşıması çok kolay, yeri geldiğinde bere de oluyor ve daha niceleri. Aşağıda göreceğiniz resimde nasıl kullanacağınızı görebiliyorsunuz. Tabi ki Fret Cem [32] çok beğendi. Aklı kaldı...



4 yorum:

meloğ the deli goril dedi ki...

İyi günler!Ben beğenerek kullanıyorum ürününüzü.Buff gibi farklı ve kullanışlı hediyelerle beni mesut ettiğinizi belirtmeyi borç biliyorum.Saolun Bay NSS!

Pisi : Cem!Karşimsin!

24th fret dedi ki...

inanmayacaksın akraba, dün gece rüyamda buff gördüm!

Lüks bi alışveriş merkezindeyim, karşımda yan yana iki tane buff mağazası var. ama ultra lüks mağazalar, buff almayı bırak, içeri giremedim lan :(

meloğ, hangi cemden bahsettiğini belirtmemişsin :)

meloğ the deli goril dedi ki...

Pisi to CEM:
Buff'dan pantul yapmak!! onu yap karşim ;))

.../J/... dedi ki...

orjinal bisiymis, ben de istiyorum yauvv..