11 Mart 2009 Çarşamba

Countdown To Extinction

Son bir haftadır, özlediğim ve hayatımda önemli yerleri olan albümleri dinliyorum. Albümleri diyorum çünkü eskiden leblebi gibi mp3 çekip, dinleyemezdik. Bir cd veya kaset alırdık, gözümüz gibi bakardık, o albümdeki tüm parçaların hakkını vererek dinlerdik. Tamam gencim, fazla yaşlı triplerine girdim ama cidden öyledi, valla lan. Ha dinliyorum neden, terapi gibi geliyor, bunları söylememin pek anlamı yok, biliyorum herkes için müziğin böyle etkileri vardır, belki bana etkisinden daha çok etkileri vardır sizlerde...Neyse dinliyorum çünkü, sevdiğim, değer verdiğim şeyleri tek tek hafızama kazıyorum, ihtiyacım olduğunda onları kulağımda çınlatıcam, gözümün önüne getircem...Son bir kaç işlem kaldı, 2 Nisan'da sınav, 12 Nisan birliğe teslim olcam. Gidiyorum dostlar askere.
Beynimi harddisk olarak düşünürsem, D:/Müzik klasöründe Childern Of Bodom, Deftones, In Flames, Megadeth, Nihat Doğan, Pantera, Soulfly olacak sanırım, galiba en çok bunları dinleyeceğim beynimin içinde. D:/Fotoğraflar klasörüne gelince ise; İzmir, Foça, Petkim, Dostlar, Aile, Mağara...
Harddiskte en önemli ve büyük yerin ise kime ait olduğu gayet belli değil mi? Keza kalbimde...

7 yorum:

pinksatellite dedi ki...

nihat doğan ful arşiv kaset yapıp yollucam ben saaa=)
o değilde buralar gitsin sen gitme yeaaa :S

noraashira dedi ki...

Noyan olm 3 aydır asker bekliyorum daha bir kokulu mektup yazmak nasip olmadı sana yaziyim mi melteminde yüksek müsadesi ile : )
turşu kokulu, mis gibi, memleket özlemine bire bir : )

Canır dedi ki...

olm ben türkiyeye gelene kadar bitirceksin askerligi, bitirmezsen inönü parkında doldururum karnını.

like a star dedi ki...

lan duygulandım çok piss..
Nihat Doğan'dan en sevdiklerini hep bir ağızdan söyleyerek arkadan koşucaz biz de askerde..

seviyoruz oğlum biz seni.. bunu da hatırla bolca :)

NYN dedi ki...

mrv: biz nihatız biz doğanız :)
gök: turşu dedin bittim gari,yaz tabi
cnr: istinyede nerdesin !!!
yıl: nasıl unutabilirim ki o güzel sevginizi dostlarım...

meloğ the deli goril dedi ki...

Çok güzel koru vatanı tamam mı hayatımmm?? :)
Gökşenciim birlikte oturalım yazalım diorum yea valla :) ben kendi mektubuma rujlu dudak izi yapıcam sende turşu izi çıkar bence süper fikir :))ayrıca ne müsadesi ne demek :)

24th fret dedi ki...

böyle genç beyinlerin patates soyarak o değerli zamanlarını harcamalarına dayanamıyorum, içim sızlıyor.

İktidara geleyim, ilk işim askerlik sistemini değiştirmek olacak. Niye hep biz gidiyoruz abicim? Biraz da onlar gelsin?

Evet, isteyenler askerliği evde yapabilecekler. Bununla da kalmayacak, tam eşitlik getiriyorum ülkeye: kızlar sünnet olup askere alınacak, erkekler de doğum yapıp ayda 3-4 gün regl olacaklar!

Daha aydınlık bir türkiye için el ele...