17 Mart 2009 Salı

Motorpisiklet Sevdası

Kimisi için günlük ihtiyaç, kimisi için haftasonu eğlencesi, kimisi için hayat tarzı bu motorsiklet olayı...Kim binerse binsin bağımlısı oluyor orası kesin. Peki bende de var mı bu sevda? Bana birisi gelse, bu sektörden anlayan, şu şu sorulara cevap ver, elde edilen sonuçlar doğrultusunda " evet sana bir motor almak lazım " dese veya " hadi lan ordan götten bacak, motor senin neyine " dese, bende ağzına efsane uçan tekmemden atsam. Bana yardımcı olsun diye ömrünü motora adamış arkadaşımla çok konuştum, geleceğe yatırım yaptım Buff aldım, hatta o kadar iğrençleştim ki, sırf abisinin motoru var diye bir kızla sevgili bile oldum fışışfhşşfffşıhfşı...
Şşş bi tane yakışır be bana, he?


4 yorum:

like a star dedi ki...

abisinin motoru ha.. tek eksiğim bu muydu Noy? :D:D sfdhdos

meloğ the deli goril dedi ki...

abiiii?? bi bakar mısın???bişi dicem, bi arkadaş var da,hani tek de yetersin de arkadaşlarını da topla istersen :))ehehehhehehe

http://www.moto-park.com/forum/smf/index.php?topic=1677.60

meloğ the deli goril dedi ki...

sana dayak yakışır dayaak :))motor nedir be sevgilim alırıs en güselini göküyü yerim :P

NYN dedi ki...

inter star: motorpisiklet fabrikası alsan zor varırım sana :)
goril: bunlar yigidolar mı? ehe hiç korkmadım, dayak yerim diğer yanağımı da çeviririm ehaeudha