23 Ağustos 2008 Cumartesi

Aga Kalp Kırıldı

Bloguma şöyle bir bakınca; evet çok fotoğraf var, az yazı var. Hak veririm, diyebilirsiniz bu adam hiç mi bişi yaşamaz, hiç mi bişileri yazıya dökmek istemez. Ne yalan söyliyim şu son zamanlarda yoktu, haa ta ki bugüne kadar. Evet dökeceğim, dile geleceğim, bu yazımı katil ipnelere yazıyorum...
Çok güzel bir gün geçirecektim, keyfim yerinde olacaktı, oldu da, bazı olaylar olmasa keyfim tam yerinde olacaktı. Ne mi oldu? Boş verin gitsin ama üzüldüm, kalbim kırıldı, sinirlendim, beklemezdim...Benim kadar başkası da üzüldü, ben en çok ona üzüldüm. Hani kendi aranızda demişsiniz ya "olum sonsuza kadar konuşmaz, yapmayalım", konuşurmuyum, konuşmazmıyım duruma göre değişir, olayın şiddetine göre değişir, en azından ne kadar konuşacağımı mı öğrendim? Bilemiyorum, onu zaman gösterecek. Öcümü trip yaparak az da aldım gibi geldi, şimdi kendime soruyorum acaba intikam soğuk yenen bir yemek midir? İntikama gerek var mı? Hayır yok, kendimi o durumda görünce, sizin de aynı duruma düşmenizi istemem.
Zamanla sakinleşicem, siz de biliyosunuz. Biraz içimi dökmek istedim. Ha ayrıca bir laf daha çıkmış;
- bir daha görüşmeyecek bizimle
- olum o arkadaş yedeklemiştir, bişi olmaz ona
aptalsınız olum siz, sizin yedeğiniz olmaz bunu fark edemediniz mi...

1 yorum:

alt + 168 dedi ki...

aga eşşeklik ettik kabul ediyoz, özür de diliyoz ama napacan işte ardenalin diye bişi çıkmış falan. genciz dinamiğiz..

ayrıca serhaddin sana lafım o ırmak olayında çok ayıp ettin kanka.. en büyük ibnelik odur dünya tarihinde... yedek arkadaşlarıma giderim bi daha yaparsan...