28 Ağustos 2008 Perşembe

Çok Süper

Tüm gün hiç bir şey yapmamanın gebeşliği üzerine, çok farklı olmayarak nete girdim gece. Muhabbet, müzik şu bu derken anlamsız yere trip attım, salak mıyım? Hiç bana göre bir hareket değildi, kendime şaşırdım, saçmaydı.
Midesel bir şeyler var. Bir şey yemiyorum ama karnım boş bunun da farkındayım, hadi hayırlısı bakalım.
Yetmiyormuş gibi eve kedi girdi. Odada sıkıştırdım, kapıyı kapadım, pencereyi açtım. Salak kapalı olan pencereye atlayıp duruyo, kafa kalmadı. En son olarak dolabın arasına sıkıştırdı kendini, arada gidip bakıyorum ama çıkmamış. Hiç gerek yoktu böyle bir atraksiyona, uyumak istiyorum, aklım kedide. Ciddi anlamda bir de bu eksikti, sabır katsayım iyimiş, fıfşıfşışf...
İyiki Levo var, bana arkadaşlık ediyor, özlemişim düdük makarnasını, uzun uzun konuşuyoruz, tabi ben bunları yazarken onun haberi yok, bana Fener'in ne büyük bir takım olduğunu anlatıyo bir Galatasaray'lı olarak, ben zaten biliyorum ki...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Good good good......

alt + 168 dedi ki...

deli galiba..