25 Ağustos 2008 Pazartesi

Unutamam

Sevgili Fotoğraf Makinam Çağla;
Seni, beni, ikimizin yakınlığını, paylaşımlarımızı kıskananlar olabilir, nazar saldırıları olabilir, bunlara hiç aldırış etme. Bizim sevgimiz, yaptığımız işler hepsini tokatlar, sen rahat ol. Arkana yaslan ve sadece fotoğraf işine bak, ben düşmanlarımızı püskürtürüm...
Geçen gece bir olay yaşadım, kendini bilmez bir iki fırlama arkadaşım seni benden saklamışlardı. Unuttum ve yola koyuldum, ta ki bir an aklıma gelip, şok geçirinceye kadar... Aklıma gelmiştin, gerçi hir bir zaman aklımdan çıkmazsın, özür dilerim. Seni boşladım, seni sevmiyorum sanma, bu olay tam tersi samimiyetimizi arttırdı. Bazı şeylerin değeri kaybedilince daha çok anlaşılıyormuş. Hep yanımda olduğun için teşekkür ederim.
Bu arada bu fotoğrafta çok tatlı çıkmışsın :)

1 yorum:

meloğ the deli goril dedi ki...

kırdırtmaaaaaaa ehehehehe