4 Aralık 2008 Perşembe

Canner'le Geziyorum

Süper insandır Caner'im, kardeşim...Bilenler bilir, şimdi uzak diyarlarda, uzak doğuda bu güzel insan. Buralardayken ne güzel günler geçirdik. Bir kış vaktiydi, F4 olarak Counter Strike oynamıştık, aynı takımdaydık, Deniz ve Serhat'ı dağıtacaktık, ta ki senin o efsane planını uygulayana kadar " Sen önden, ben arkadan". Evet aynen dediğin gibi yapmıştık, ancak beni o hangarda yalnız bıraktın, mermi manyağı yaptılar beni, sen uzaklaşıp gittin...Yere düşmüştüm gidişini gördüm...Uzaklaşmıştın. O günden sonra sana söylemeye başlamıştık "Canner'le Geziyorum". Bu cuma yine adını andık, çok güldük ama çok da özledik be kardeşim...



3 yorum:

Hayzanki dedi ki...

ulan Canır, senin özleminden yüzüme vakıf olmuş olan zeki ama tembel ifade tamamen embesile dönüştü, iki gram akıl kalmadı lan...

Canır dedi ki...

asdhuehruahue.abi teoride iyi ama pratikte kötü bi taktik oldu.
teoride süper taktik lan.sen önden giriyorsun hoop bende arkadan giriyorum,düşman ne edecegini şaşırıyor,biz de sinek gibi avliyoruz seryatla denizi..ama..olmadı...olamadı...
lan uçak bileti gönderiyorum yanıma aldırıyorum sizi.orada iyi bakamiolarmiş.(boğaz düğümlen)

meloğ the deli goril dedi ki...

noiyi alırsan beni de aaall.. serhatı alsan dönüp bakmam,gülü gülü der arkasından su dökerin anca gehgehgehgehgehgeh