14 Aralık 2008 Pazar

Megadeth - Rude Awakening

Rude Awakening; Megadeth'in 2002'de çıkarttığı efsane DVD'si. Bir çok Megadeth hayranı izlemiş olmalıdır, izlemeyen varsa da şiddetle tavsiye etmekteyim. Hayran demişken Megadeth hayranlığı ile ilgili bir kaç şey söylemeden geçemeyeceğim. Bildiğiniz üzere Metallica'dan atılan Dave Mustaine'nin kurduğu bu gruba hayran olmak, sanırım insanın içindeki isyankarlığın göstergesi. Mustaine sözlerinde Metallica'ya nazaran daha anarşik, daha karşıt düşüncelere sahip. Tamam ben de Metallica dinledim, sevdim ama Megadeth'e olan sevgim, saygım daha çok. Bu da Megadeth'in daha az popüler olmasından, daha samimi olmasından, daha isyankar ve daha sert olmasından kaynaklı. Neyse bu konu uzadıkça uzar. DVD'ye geri dönersek; eşeklik etmeyin parça listesine bir göz atın, izleyin şunu. Kulak pası giderici diye satılsın piyasada.


Değinmek istediğim bir diğer konu ise; Megadeth'in sık değişen kadrosudur. Son 10 yıldır çok kişi gelip gitti ama unutulmamalıdır ki Megadeth = Dave Mustaine. Hacı emmi türki yapsa dinlenir şerefsizim...



10 yorum:

alt + 168 dedi ki...

hacı megadeth'i metallica'dan çok seven adama adam denir mi yea?

mustaine iyi herif de, grubun elemanları iki tur değiştikten sonra metallica egadeth rekabeti bile kalmadı ortalıkta.

rude awakening şahane bi olay o ayrı tabi...

NYN dedi ki...

megadeth'i daha çok sevene adam denmiyorsa, coldplay (ve benzerleri) falan dinleyene hiç adam denmez o zaman...
megadeth-metallica rekabeti yoktur, olamaz zaten, birisi sertlere hitap ederken birisi magazine hitap ediyor.

Hayzanki dedi ki...

iki müzik grubu karşılaştırması en başından yanlış bişi zaten ama Metallica'nın daha genco, magazin ve piyasa olduğu kabul olunan bir gerçektir kanaatimce ki metal bilgim pek azdır...

Coldplay ise bambaşka bir tartışma konusudur; Cem ve Deniz'in Coldplay, Radiohead, Noyan'ın bilimum homomüziBrooklyn Funk Fıntıressials, benim de Pinhani dinlemem ile açılırsa, kan gövdeyi götürür bu tartışmada...

alt + 168 dedi ki...

adamlar hayatları boyunca böyle magazin değillerdi yea sonuçta. gencoluk muhabbetine hiç girmeyin insanlar 15inde metallica 30unda megadeth dinlemiyorlar. ben örnek olarak ikisine beraber başladım, metallica daha melodik, daha gaz, daha güzel geldi.

ortada bi rekabet yok kanımca çünkü mustaine metallica'dan şutlanan bir adam.

ayrıca ben radiohead dinlemem dinlesem bile pinhani ne yea, funk essentials ne ya.. radiohead bari müzik yapıyor...

NYN dedi ki...

ilk paragrafta gencoluk demişsin, son paragrafta lölö etmişsin.megadeth metalikayı döver kes...

Hayzanki dedi ki...

zuahauahauh, ulen Deniz, ne adamsın...

Glen dedi ki...

metallica gibi bir yeni çağ hödüklüğünü megadeth le karsılastırmak bile saçma.
az biraz heavy metal ile ilgisi olan adam bu kıyasa kalkısmaz bile.
ama megadeth daha elit ve rafine bir kitleye hitap ettigi sürece ve iki konsere gidip ben hacıyım diyenler oldugu müddetce boyle cehalet kokan yorumlar da gelir tabi, garip karsılamamak lazım...

Hayzanki dedi ki...

işin aslını, işin pir'inden dinlediniz :)

Canır dedi ki...

"elit" ,"rafine kitle" ,"brooklyn fank esensislsis" falan duyuyorum fena oluyorum.siyaset meydaninda miyiz..ali kirca nerde lan

alt + 168 dedi ki...

öztürkjant'ın seni savunması bile beni haklı çıkardı noy

(seryattin kendim diyon anlamıyom diye, ama ortamdan da uzak durmuyon.. üff forum gibi kavga ettik çok hoşuma gitti..)