11 Aralık 2008 Perşembe

Yemekteyiz

Bu aralar "Yemekteyiz" programı pek bir popüler, istemeden ben de göz atıyorum. Genellikle yemekten önce izlediğim için her seferinde beni daha da acıktırıyor. Bu programı Petkim'den bizim yobazlarla yaptığımızı hayal ediyorum da, çok eğleniriz be hacı.
Pazartesi günü ilk ev sahibi Öğünç olur. Masa düzeni tabi ki olmaz, bir tencere makarna yapar ki en makbulüdür. Gaza gelirse salçalı olur. Üzerine 2 domat keser, açar 2,5 litrelik kolayı, koyar önümüze, kolayı bile kendimiz alırız. İt gibi yer, armut gibi şişeriz...
Salı günü bende toplaşırız. Masa biraz renkli olur. Hafif salata, az turşu, yoğurt. Ana yemek tavuk, pilav olur sanırım. Güzelce yer, efendice kalkarız. Ne çok süper ne de çok dandik olur.
Çarşamba günü Ömer'e gideriz. Herşey zeytinyağından yapılmış olur. Değişik ama leziz bir çorba, üzerine mega harçlı bir köfte yeriz. Pilavı keşke tereyağ ile yapsaydı deriz, belki ordan 1 puan kırarız. Çünkü Ömer günlük hayatta herşeyde zeytinyağ kullanır !!!
Perşembe günü Caner'e gideriz. Hiç bir şey yapamaz, anca hıyar doğrar ama gülmekten karnımız doyar, pizza söyler kendimizden geçeriz.
Cuma günü Cem'e gideriz. Mutfağa girer, böğürerek homurdanır, iki yumurta bile kıramaz sonra da annanesinin yaptığı yemeklere abanırız. Aç kalmayız ama memnunda kalamayız.
Final de ise Ömer birinci olur, ben ikinci, Öğünç üçüncü, dördüncü Caner ve sonuncu ezik Cem olur. Çok güler, çok eğleniriz ondan da eminim ama :)

Cem mutfaktayken...


7 yorum:

alt + 168 dedi ki...

ehehe ben öğünç'ün sofrasını beğendim.. hazır piliç şnitzel-kroketle falan o masa zenginleşebilir bence...

öğünç: 8
noyan: 6
ömer: 6
caner: 7
cem: -3

ECE dedi ki...

:))
bence pirinç pilavı yerine bulgur yapsaydın onu daha güzel yapıyorsun valla affetmem ikinci tabağıda isterim bu sefer :)

meloğ the deli goril dedi ki...

ben de yemek yemek isterim bi ara :z hani :)))

Canır dedi ki...

cem kardeşim güzel goril kızartması yapar onu es geçmişiz.

Glen dedi ki...

lezzetten anlayan bi Canır karsim var, o da karides dürüme talim etmek zorunda kaldı yaban ellerde..
sen gel hele karsim, ben o goril kızartmasının üstüne bu hayırsızlara yedirmedigim iki yurumurtayı da kırıp komple koycam onune.

O.E.M dedi ki...

bunu yapsak ya haci super olmazmi.. canerinde adresini aldim zaten, ona gondeririz tatmasi icin yimahlari, sonrada caner dogramiscasina hiyar alip yerin caneri ana ana

O.E.M dedi ki...

ayrica "ay yemegimden kıl cıktı" diye direk basarim ceme 1 puani daha yemek yemeden :D