18 Ocak 2009 Pazar

Bir Kaç Ünlü

Hepimizin izlemiş olduğu filmlerden bir kaç oyuncu;

1) Plymouth Fury (1958): Christine'i izlerken evde tek başımaydım ve bildiğin gerim gerim gerilmiştim. Beni korkudan korkuya sürükleyen bu güzel filmin tabi ki baş rol oyuncusu bu araba. Fazla Amerikan arabası bilmem ama bunun cidden değişik bir havası var, seviyorum...

2) Cadillac Ambulance (1959): Ne zaman melodisini duysak, logosunu görsek bizi heyecana sürüklemez mi Ghostbusters? Kahramanlarımızı maceradan maceraya taşıyan araç hepimizin aklında bir yer etmiştir az çok...

3) Shelby Mustang (1967): Her insanın bir efsane aracı vardır. Gone In 60 Seconds filminde, boş bakışlı Nicolas Cage'in canlandırdığı karekterin de efsane aracı Mustang. Bu güzellik yüzünden adamın ömrü tükenmişti be.


4) Ford Mustang (1968): 68 kuşağından en ayık çıkan şey budur sanırım. Ayıoğlu ayının oğlu gibi olan bu arabayı, The Fast And The Furious Tokyo Drift filminde gördük...


5) Dodge Charger (1970): Bu araç hakkında fazla bilgim ve fikrim yok ama özellikle bu fotoyu seçtim. Yanındaki zibidiye bakınca kendisinin ne kadar efendi olduğunu görüyoruz. The Fast And The Furious serisinin ilk filminde görmüştük...

6) Ford Falcon (1973): Her ne kadar kendisi fazla tanımasak da Mad Max filminde Mel Gibson'ın yol arkadaşıydı.


7) Ferrari 308 (1979): Pazar günleri keyifle izlenen dizilerden, Magnum'da ilk defa gördüm Ferrari'yi. Karizmatik, bıyıklı Magnum maceralara ve kızlara bununla yetişirdi hızır gibi.


8) DeLorean (1981): Ulan şimdi Tv'de çıksa, herhangi bir tanesi, izlerim sonuna kadar. Hepimizin çocukluğuna, hayal gücüne katkısı oldu Back To The Future serisi. Bebişin yeri de çok farklı tabi ki...


9) Pontiac Firebird (1982): Kara Şimşek the konuşan araba, ayrıca Micheal Knight'ın saça gel.


10) GMC Vandura (1983): A takımının müthiş aracı, her macerada maskelenip karşımıza çıkar, kahramanlarımızı hayatlarını kurtarır, ne hayrandık, ne hastaydık sana...





1 yorum:

Hayzanki dedi ki...

hakikatten süper bir araştırma, helal olsun diyorum her birini tekrar görünce bir hoşlaşma doğdu içimde ama Tokyo drift king'lerden bahsederek gerçek bir çiço (motorize keko) olduğunu belli etmişsin, onu bir ara hallediver :)