15 Ocak 2009 Perşembe

Rüyada Metallica Görmek

Bu sabah saat 06:00 sularında uykumdan kalktım. Uykumun bölünmesinin sebebi, uzun zamandır görmediğim fantastik, saçma bir rüyaydı. Rüyamda Alsancak'ta evimiz varmış. Yılbaşında arkadaşlarım ile bu evde takılcakmışız. Bu esnada İstanbul'dan bir telefon geliyor bana. Burak mygitar.com'un bir faaliyeti için benden yardım istiyor. Kanser olmuş ve yakında ölecek olan bir üyeleri, ölmeden önce Metallica'yı görmek istiyormuş. Kanser çocuğun yolculuk riski olduğu için mygitar.com Metallica'yı İzmir'e getirecekmiş. Burak'ın benden istediği de; "Hacım İzmir'de boş ev var mı?" Neyse olayların o kısmı hızlı gelişiyor ve Metallica yılbaşı için bizim eve geliyor. Ben, Metallica ve Arkadaşları, Petkim'den bir kaç dost, Burak ve Kanser çocuk yılbaşında içip, sıçıp, şarkılar söylüyoruz ama çocuk etkilenip, rahatsız olduğu için evde sigara içemiyoruz. Caner ve ben bilmediğimiz şarkı sözlerinde, huhahhı hahayyuuuu gibilerinde bilmediğimizi çaktırmadan söylüyoruz sözleri. Deniz baya içiyor, paso Metallica'nın yanında, adamlara sarılıp duruyo. Sonra benim telefon çalıyor, arayan Beco. Her ne kadar kendisini hayatım boyunca görmemiş olsam da mega mutlu oluyorum, "hemen bize gel, sana süprizim" var diyorum. Beco geliyor, apartmanın aşşasında buluşuyorum ve görür görmez "OoooOo Beco" diyorum, ilk sorum tabi ki; "aga çkmk ve levo yok mu yeaaa" diyorum...Beco da; "saf Levent gelmiş, sizin evi aramış aramış bulamamış, çkmk'ye küstüm ben, hadi süprizi göster" diyo. Bir çıkıyoruz eve, Beco'yu salona sokuyorum, ikimiz de şok oluyoruz. Tabi ki o Metallica'yı gördüğü için şok oluyor, ben de Cem Öztürkjant ayısının kanser çocuğun baş ucunda eşşşşek gibi sigara içerken gördüğüm için şok geçiriyorum...Yapma etme derken bitiverdi rüya. Uzun zamandır böyle saçma ve uzun süren rüya görmemiştim ama uyanınca güldüm baya...

4 yorum:

alt + 168 dedi ki...

cem öztürkcan kısmında yarıldım lan resmen...

pinksatellite dedi ki...

Öztürjant hep öztürjant.adam rüyada bile yapmış yapacağını =)

Sege dedi ki...

aha çocuk başar mı lan yoksa:s

noraashira dedi ki...

Rüya değil bu bambaşka birşey : )