10 Ocak 2009 Cumartesi

Fotaşopla Çiftleşme

Hoca bir gün göle maya çalmak için ormandan yürüyormuş. Karşısına bir katır çıkmış, şaşırmış çünkü ilk defa görmüş. Sormuş katıra; "40 yıllık eşşşek binicisiyim, ben senin gibi mahlukat görmedim, sen nesin, ne ayaksın" tabi katır da boş durur mu; "Ben at ile eşşşşeğin (eşşşşeğe altın semer vurmuşlar, bizim eşşşşek yine eşşşşek aynı eşşşşek; neyse bu atasözünü de başka zaman anlatcam) çiftleşmesinden oldum" demiş. Hoca tapagaz yola devam etmiş. Bu seferde karşısına bir kurtköpeği çıkmış. "Bu ne ki yaa" demiş, kurtköpeği de; "ben kurt ile köğeğin çiftleşmesinden oldum" demiş. Bizim hoca şaşkınlık içinde yola devam etmiş, bir bakmış yine bilmediği bir mahluk-ul yaratık, "ula yeter la ne biçim ormana düştüm, ne skimsonik bi memleket la bura, ya peki sen nesin " demiş. Yaratık; "ben devekuşuyum" demiş, hoca da; " e ebenin amı artık fiko, ya tutarsa" demiş...








Goril, köpek olan çok korkunç, Underworld filmindeki lykan'lara benzemiş...

Hiç yorum yok: